Vragen?
Geen probleem.

Fanservice staat voor je klaar om je te helpen te verlengen of de juiste seizoenkaart te kiezen.

Wij zijn per mail en WhatsApp bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur. Telefonisch van maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 12.30 uur.

 

Coronamaatregelen

Welke maatregelen gelden bij de start van het seizoen?

N.a.v. de laatste berichtgeving is het naar alle waarschijnlijkheid mogelijk om alle supporters volgend seizoen te verwelkomen in het stadion zonder mondkapje en 1,5 meter afstand.  Op dit moment weten we nog niet definitief welke voorwaarden voor stadionbezoek er gelden bij de start van het seizoen. Definitieve berichtgeving word gecommuniceerd via de social media en op de website.

Wat gebeurt er wanneer er geen publiek is toegestaan bij een thuiswedstrijd?

Indien er bij een wedstrijd geen publiek is toegestaan, wordt deze wedstrijd vergoed. Dit doen we door 1/17e deel van aanschafwaarde van de seizoenkaart terug te betalen.

Verlengen

Tot wanneer blijft mijn stoel gereserveerd?

Jouw stoel, die je vorig jaar hebt besteld, blijft gereserveerd tot en met 21 juli. Op 22 juli worden alle stoelen die niet verlengd zijn vrijgegeven.

Kan ik mijn seizoenkaart verlengen op een andere plaats?

Ja dat kan, in het winkelmandje kun je klikken op “wijzig plaatsen” naast het kopje SEIZOENKAART. Hier kun je je seizoenkaartplaats(en) wijzigen.

Ik heb een seizoenkaart op mijn bedrijfsaccount, hoe verleng ik deze?

Stuur een mail naar fanservice@vitesse.nl met hierin jouw telefoonnummer, wij nemen dan contact met je op!

Prijzen

Wat houdt de optie “sfeerbudget” in?

Bij het afronden van de bestelling in het winkelmandje van de ticketshop is er de optie “donatie sfeerbudget”. Deze optie kost €18,92 en de donatie wordt gebruikt voor sfeeracties.

Wat kost een jeugdkaart?

Kijk voor meer informatie over prijzen en voordelen van de jeugdkaart in deze FAQ bij het onderwerp “Jeugd- en jongerenkaarten

Parkeren en vervoer

Wanneer is mijn seizoenparkeerkaart geldig?

De seizoenparkeerkaart is geldig tijdens alle 17 thuiswedstrijden in de Eredivisie.

Is busvervoer rondom de wedstrijd inbegrepen?

Op vertoon van jouw seizoenkaart kun jij bij competitiewedstrijden vanaf 2 uur voor de wedstrijd tot anderhalf uur na de wedstrijd gebruik maken van het openbaar vervoer naar en van GelreDome. Voor de meest actuele reisinformatie verwijzen wij jou naar www.breng.nl.

Jeugd- en jongerenkaarten

Wat is het jeugdtarief?

Het jeugdtarief is als volgt opgebouwd:

  • Charly Bosveld-tribune (oost): 75% korting op de reguliere seizoenkaartprijs
  • Just Göbel-tribune (west): 50% korting op de reguliere seizoenkaartprijs
  • Edward Sturing-tribune (noord): 50% korting op de reguliere seizoenkaartprijs

Tot welke leeftijd kan ik gebruik maken van het jeugdtarief?

Je kunt gebruik maken van het jeugdtarief t/m 16 jaar. Je kunt deze dus bestellen wanneer je op- of na 01-07-2004 bent geboren.

Wat is het jongerentarief?

Ja dat kan, in het winkelmandje kun je klikken op “wijzig plaatsen” naast het kopje SEIZOENKAART. Hier kun je je seizoenkaartplaats(en) wijzigen.

Ik heb een seizoenkaart op mijn bedrijfsaccount, hoe verleng ik deze?

Het jongerentarief is nieuw en speciaal voor jongeren die samen met de huidige supporters op deze tribune houden van sfeer maken en gezelligheid. De mooie sfeeracties zijn daar een voorbeeld van. Het jongerentarief is enkel geldig op de Theo Bos-tribune (zuid) en bedraagt 50% van de volwassen seizoenkaartprijs.

Bereikbaarheid

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09.00 uur tot 12.30 uur.  Telefoonnummer fanservice 026 8807337 .Ook kun je je vragen stellen via WhatsApp (06-82454276) of via de mail (fanservice@vitesse.nl).

Zijn de stadionkassa’s geopend?

Ja, de stadionkassa’s zijn geopend. Het is mogelijk om je seizoenkaart te bestellen bij onze stadionkassa op de volgende momenten:

Maandag & woensdag:          13.00 uur tot 17.00 uur

Vrijdag:                                   09.00 uur tot 13.00 uur

Het is niet mogelijk om je seizoenkaart te verlengen of te kopen in de winkels van Voetbalshop.

Waar zijn de stadionkassa’s?

Bereikbaarheid

De stadionkassa’s bevinden zich aan de westzijde van GelreDome, tussen de hoofdingang en MijnVitesse in.

Rollerside/mindervaliden

Kan ik mijn seizoenkaart op de Rollerside zelf verlengen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In eget bibendum libero. Etiam id velit at enim porttitor facilisis. Vivamus tincidunt lectus at risus pharetra ultrices.

Hoe verleng ik als mindervalide mijn seizoenkaart?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In eget bibendum libero. Etiam id velit at enim porttitor facilisis. Vivamus tincidunt lectus at risus pharetra ultrices. In tincidunt turpis at odio dapibus maximus.

Hoe vraag ik een mindervalide parkeerkaart aan?

Online is dit helaas niet mogelijk. Je kunt als nieuwe seizoenkaarthouder op de Rollerside of als mindervalide contact opnemen met Vitesse Fanservice. We gaan dan samen op zoek naar een passende plaats.

Hoe vraag ik als mindervalide/rolstoelgebruiker een nieuwe seizoenkaart aan?

De mindervalide parkeerkaart kun je aanvragen door een mail te sturen naar fanservice@vitesse.nl De kaart is gratis wanneer je in het bezit bent van een EU gehandicapten parkeerkaart. Graag ontvangen wij een kopie van de EU kaart.