Vragen?
Geen probleem.

Fanservice staat voor je klaar om je te helpen te verlengen of de juiste seizoenkaart te kiezen.

Wij zijn per mail en WhatsApp bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur.

Wil je liever langskomen? De stadionkassa is op woensdagmiddag (13.00 tot 17.00 uur) en vrijdagochtend (9.00 tot 13.00 uur) geopend.

Tegemoetkoming gemiste thuiswedstrijden 2022|2023

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Seizoenkaarthouders 2021|2022 hebben een 16-cijferige kortingscode ontvangen in hun mailbox. Kopieer deze kortingscode en plaats het onder ‘cadeaubon’ in jouw winkelmandje. Let op spaties.

Waar kan ik mijn cadeaubon voor inzetten?

Seizoenkaarthouders 2021|2022 hebben voor hun gemiste thuiswedstrijden vanwege de coronamaatregelen hun eigen cadeaubon-code per mail ontvangen. Zij kunnen de cadeaubon inzetten voor korting op een seizoenkaart 2022-2023.

Tot wanneer kan de cadeaubon verzilverd worden?

De cadeaubon kan t/m 26-06-2022 verzilverd worden. Vanaf 4 juli gaan wij over op een nieuw ticketingsysteem en is het niet mogelijk om de kortingscodes mee te nemen.

Kan ik mijn tegemoetkoming uitbetaald krijgen of doneren aan Vitesse?

Dat kan zeker. Seizoenkaarthouders tot en met 31 juli de mogelijkheid om de cadeaubon om te zetten tot donatie of het tegemoetkomingsbedrag uit te betalen via dit formulier.

Indien er na 31 juli geen bankgegevens bij ons bekend zijn, kunnen wij het tegemoetkomingsbedrag niet uitbetalen en rest ons niets anders dan het bedrag kwijt te schelden.

Ik heb geen cadeaubon ontvangen. Wat nu?

Ben jij seizoenkaarthouder 2021|2022 en heb je geen cadeauboncode ontvangen? Bekijk je spambox of neem contact op met Vitesse Fanservice via WhatsApp (06 82 45 42 76) of e-mail (fanservice@vitesse.nl).

Prijzen

Wat houdt de optie 'sfeerbudget' in?

Bij het afronden van de bestelling in het winkelmandje van de ticketshop is er de optie donatie sfeerbudget. Deze optie kost €18,92 en de donatie wordt gebruikt voor sfeeracties.

Wat kost een jeugdkaart?

Kijk voor meer informatie over prijzen en voordelen van de jeugdkaart in deze FAQ bij het onderwerp ‘Jeugd- en jongerenkaarten’

Parkeren en vervoer

Wanneer is mijn seizoenparkeerkaart geldig?

De seizoenparkeerkaart is geldig tijdens alle 17 thuiswedstrijden in de Eredivisie.

Is busvervoer rondom de wedstrijd inbegrepen?

Op vertoon van jouw seizoenkaart kun jij bij competitiewedstrijden vanaf 2 uur voor de wedstrijd tot anderhalf uur na de wedstrijd gebruik maken van het openbaar vervoer naar en van GelreDome. Voor de meest actuele reisinformatie verwijzen wij jou naar www.breng.nl.

Jeugd- en jongerenkaarten

Wat is het jeugdtarief?

Het jeugdtarief is als volgt opgebouwd:

  • Charly Bosveld-tribune (oost): 75% korting op de reguliere seizoenkaartprijs
  • Just Göbel-tribune (west): 50% korting op de reguliere seizoenkaartprijs
  • Edward Sturing-tribune (noord): 50% korting op de reguliere seizoenkaartprijs
  • Theo Bos-tribune (zuid): 50% korting op de reguliere seizoenkaartprijs

Tot welke leeftijd kan ik gebruikmaken van het jeugdtarief?

Je kunt gebruik maken van het jeugdtarief t/m 16 jaar. Je kunt deze dus bestellen wanneer je op- of na 01-07-2005 bent geboren.

Wat is het jongerentarief?

Het jongerentarief is enkel op de Theo Bos-tribune (Zuid) van toepassing. Je kunt gebruikmaken van het jongerentarief wanneer je tussen de 17 en 21 jaar bent. Je kunt deze dus bestellen wanneer je tussen 01-07-2001 t/m 01-07-2004 bent geboren.

Bereikbaarheid

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09.00 uur tot 12.30 uur via 026 8807337 .Ook kan je je vragen stellen via WhatsApp (06-82454276) of via de mail (fanservice@vitesse.nl).

Zijn de stadionkassa’s geopend?

Ja, de stadionkassa’s zijn geopend. Het is mogelijk om je seizoenkaart te bestellen bij onze stadionkassa op de volgende momenten:

Woensdag:                             13.00 uur tot 17.00 uur

Vrijdag:                                   09.00 uur tot 13.00 uur

Het is niet mogelijk om je seizoenkaart te verlengen of te kopen in de winkels van Voetbalshop.

Waar zijn de stadionkassa’s?

De stadionkassa’s bevinden zich aan de westzijde van het stadion, links naast de hoofdingang.

Rollerside/mindervaliden

Kan ik mijn seizoenkaart op de Rollerside zelf verlengen?

De seizoenkaart op de rollerside kan je zelf verlengen. Mocht je problemen ondervinden stuur dan een e-mail naar fanservice@vitesse.nl

Hoe verleng ik als mindervalide mijn seizoenkaart?

De seizoenkaart voor een mindervalide kan je zelf verlengen. Mocht je problemen ondervinden stuur dan een mail naar fanservice@vitesse.nl

Hoe vraag ik een mindervalide parkeerkaart aan?

Online is dit helaas niet mogelijk. Je kunt als nieuwe seizoenkaarthouder op de Rollerside of als mindervalide contact opnemen met Vitesse Fanservice. We gaan dan samen op zoek naar een passende plaats.

Hoe vraag ik als mindervalide/rolstoelgebruiker een nieuwe seizoenkaart aan?

De mindervalide parkeerkaart kun je aanvragen door een mail te sturen naar fanservice@vitesse.nl. De kaart is gratis wanneer je in het bezit bent van een EU gehandicapten parkeerkaart. Graag ontvangen wij een kopie van de EU kaart.

Kan ik mijn seizoenkaart op de Rollerside zelf verlengen?

De seizoenkaart op de rollerside kan je zelf verlengen. Mocht je problemen ondervinden stuur dan een e-mail naar fanservice@vitesse.nl

Wat gebeurt er wanneer er geen publiek is toegestaan bij een thuiswedstrijd?

Wat gebeurt er wanneer er geen publiek is toegestaan bij een thuiswedstrijd?

Indien er bij een wedstrijd geen publiek is toegestaan, wordt deze wedstrijd vergoed. Dit doen we door 1/17e deel van aanschafwaarde van de seizoenkaart terug te betalen.